Amazon klientu serviss pret AS “Latvijas pasts” klientu servisu

Neliels stāsts par grāmatām, monopoliem un sociālismu.

Pēdējos gados reti ir sanācis pasūtīt grāmatas drukātā formātā. Ikdienā abonēju Audible audio grāmatas un ja nav audio formātā, pērku Kindle. Tomēr ne visas grāmatas šādi ir lietojamas. Ziemas plenērā atklāju interesantu grāmatu par dzīvniekiem. Ko arī uzreiz pasūtīju. Šodien tā beidzot pienāca:

IMG_2469

Pastnieks to visticamāk iemeta pagalmā. Tik problēma, ka tur mīt suns un ārā līst lietus. Iespējams, ka viņam bija slinkums paciņu vest atpakaļ uz pasta nodaļu un sūtīt paziņojumu. Pirmais, ko darīju – mēģināju sazvanīt a/s Latvijas Pasts klientu servisu. Zvanot uz abiem numuriem strādā autoatbildētājs ar aptuvenu tekstu: “pastāstiet savu problēmu un mēs jums atzvanīsim nākamajā darba dienā.” Tas bija 17:15, nevis 05:15.

Savukārt piesakot problēmu Amazon, pusstundas laikā saņēmu atbildi, ka grāmatu sūtīs vēlreiz, bez maksas un samaksās par atpakaļ sūtīšanas izdevumiem.

Viens ir bizness, kas cīnās par klientiem tirgū. Otrs: valstij piederošs un aizsargāts monopols, kas cīnās par dotācijām.

Papildinājums: Amazon nākamajā dienā pirms pusdienām izsūtīja grāmatu, bet Latvijas pasts ierakstīja šādu atbildi Twiterī:

Pastā gan bijis neesmu un vairs zvanījis uz “klientu atbalsta” tālruni arī, jo plānoju to apvienot ar grāmatas sūtīšanu atpakaļ. Otrajā atbildē arī labi redzama attieksme pret klientu, jo “varbūt vainīgs ir klients.” Par atrakstīšanu arī interesanti – nav jau īsti skaidrs kam rakstīt. Laikam uz info@pasts.lv adresi, kas ir mājas lapā.

Papildinājums (03.03.2015). Atbilde no pasta.

Šodien saņēmu atbildi no pasta par sūtījuma piegādi.

pasts

4 Responses to “Amazon klientu serviss pret AS “Latvijas pasts” klientu servisu”

  1. mm says:

    Par Latvijas pasta piegādes servisu neesmu sajūsmā… nesen bija tāds gadījums.
    Gaidīju paku no Eiropas.

    webā skatos statusu, ka Latvijas pasts it kā ir piegādājis, bet neviena neesot bijis mājās (meli). Piegādātājs pat nemēģināja piezvanīt pie durvīm.

    Saceļu haju (sūtu pa visiem mailiem jautājumu ar WTF).
    Pienāk atbilde – rīt piegādāsim.

    Nākamajā dienā ar tās dienas datumu pastkastē iemests paziņojums, ka vakar notikusi piegāde un neviena nav bijis mājās (!), wtf…

    Bet nu tomēr piegādāja tajā dienā vēlāk.
    Biju jau zaudējis cerības gandrīz vai.

    Tagad, kad vien iespējams izvēlos citus piegādātājus, kam ar Latvijas Pastu nav nekāda sakra.

  2. `rolandinsh` says:

    Esi sveicināts pulciņā! http://rolandinsh.lv/blog/2008/02/07/latvijas-pasta-bojatie-sutijumi/ kā redzi kpš 2008. gada nekas nav mainījies. Sarunā ar Latvijas pastu, tie ieteica izmantot Eksprespastu vai ierakstīto vestules variantu. Kuras tāpat pienāk ar kavēšanos.

  3. […] Ja gadienā sanāk sūtīt grāmatu no ārzemēm, tad var palasīt kā ar piegādi gadījās Agrim. […]

  4. Fledis says:

    Nu bet loģiski- grāmata par dzīvniekiem, tātad “caur dzīvnieku”. Noteikti neiesaku pasūtīt grāmatu par ugunsgrēkiem… 🙂